Corona: Pick Ups possible again

Order vegan products online and pick them up at our warehouse

Yes, the time has finally come! From now on you can pick up your orders from our warehouse again. However, with limited collection times.

New pick-up times

Pick-ups only possible from:
Monday to Thursday from 1.30 p.m. to 3.30 p.m.
Fridays No Pick-Ups

👉 Note: No direct sales 👈
Until further notice, it is no longer possible to buy from the warehouse in person or to order additional items when picking up your order.

Hygiene and protective measures:

  • Disinfect hands
  • Max. 2 people in the checkout area
  • Keep your distance 1.5 meters (distance mark on the floor)
  • No access to the warehouse (no browsing)
  • For our and your protection, we recommend a mouth and nose covering

We thank you for your understanding and look forward to seeing you again after such a long time – even if it’s behind the plexiglass protective glas 😂😂😂

Käse, Kebab und Cordon Bleu - hätte man mich früher nach meinen Lieblingsspeisen gefragt, wäre dies wohl meine Antwort gewesen. Gerade als ehemalige Käseliebhaberin (am liebsten rezenten Gruyère) war für mich die vegane Ernährung unvorstellbar - bis zu dem Zeitpunkt, als ich während eines 1-monatigen "Vegan Challenges" im April 2013 angefangen habe, mich intensiv mit dem Thema auseinanderzusetzen. Ich habe viele neue Lebensmittel kennengelernt und angefangen zu experimentieren. Altbekannte Geschmäcker nachzubauen und neue zu entdecken macht unglaublich viel Spass. Die vegane Ernährung ist für mich eine grosse Bereicherung geworden und definitiv kein Verzicht. Deshalb und auch weil man sich körperlich und seelisch einfach besser fühlt, bleibe ich dabei und hoffe, mit den Rezepten den ein- oder anderen möglichen Umsteiger gluschtig & neugierig zu machen ;-)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *